Villkorslös kärlek och medkänsla

 

Dags för två veckors bloggpaus, eftersom jag styr kosan norrut och inte avser att ta med mig datorn. Under tiden får ni två youtube-klipp att roa er med. Två klipp som var och en inrymmer mycket visdom. Några kloka ord att ta i beaktande. Jag har full tillit till att alla som till fullo lyckas implementera dessa visdomsord i sina liv, alla som lever och andas detta synsätt fullt ut varje dag, skapar obegränsad lycka för sig själva och största möjliga lycka för andra. Låt er inspireras!

 

 

 

 




På återseende.
Jag önskar er allt gott!

Med metta
Emma

 



Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Massa kärlek till dig Emma! Ha det så skönt! Vi får ta och ses när du kommer hem igen sen :)

Kram

2011-07-15 @ 12:49:38
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Emma

Tusen tack för kärleken fina Tina! :)

2011-08-01 @ 01:01:58
URL: http://medmetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0