Midsommar



Djur och natur är så helande för själen. Det blir så tydligt efter en midsommar som denna. Jag lånade med mig Tinas hund Oliver och reste till släkten i norr. Underbart! Skogspromenader, strandpromenader, bus och gos. Varför springer så många av oss runt i ekorrhjul i storstäder, i lägenheter, i brus och stress? Vad har hänt med närheten till naturen, till skogen, till vattendrag och sjöar och hav? Jag längtar natur, jag längtar djur, jag längtar frid för själen.

Detta blogginlägg blir ganska annorlunda från de andra. Jag brukar ju mest skriva om tankar eller dela med mig av tavlor. Jag brukar inte berätta om min vardag. Jag har aldrig tidigare publicerat bilder där jag själv figurerar. Nu kommer jag göra ett undantag och presentera ett axplock av mobilbilderna från min rofyllda midsommar med hund och natur. Enjoy!




Söta Oliver






På loftet i stugan






Kvällspromenad




Dagspromenad






Gos






Strandhäng






Hej lurviga kossorna!
Läskigt tyckte Oliver som ställde sig på bakbenen bakom min rygg och tryckte sig emot mig.







Bilhäng







Tack Tina för att jag fick ta hand om din skatt över midsommar!




Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vilka FANTASTISKA bilder Emma! Det ser verkligen heeeelt underbart ut :D

2012-06-25 @ 21:42:39
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Greken

Unerbara bilder :-)

2012-07-01 @ 17:39:11
URL: http://paparaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0