Förändringarnas år

2012. Förändringarnas år. Omtumlande.

Detta år har jag:
- Sagt upp mig från jobbet
- Sålt min lägenhet
- Bokat en one way ticket till Thailand
- Skrivit på hyreskontrakt för lägenget i Thailand
- Kommit på att jag är gay
- Gjort slut med min pojkvän
- Kommit ut som gay för familj och flertalet vänner
- Blivit förälskad
- Flyttat till tillfällig lägenhet
- Gått in i väggen och blivit sjukskriven
- Påbörjat en resa uppåt igen

Hej världen! Jag är på väg tillbaka! Jag har aldrig varit så brutalt levande som nu. Aldrig så kreativ som nu. Aldrig så naken som nu. Aldrig så full av allehanda känslor som vibrerar i varendaste cell i min kropp. Aldrig så rädd och samtidigt så trygg. Aldrig kastat mig ut så brutalt för stup och samtidigt känt sådan tillit...

Hej världen! Jag är på väg tillbaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0